Jordgubbsland.

Hmm.. nu har jag funderat klart, jag ska göra ett jordgubbsland. Så vi kan få egna jordgubbar något år.
Måste bara hitta en sort som klarar att växa här, vilket inte lär bli alltför lätt.
Och har inte riktigt kommit på vart jag ska ha det. På baksidan eller framsidan av huset?! Hmmm..

Nu har jag smakat första salladen ur växthuset. GOTT!!!! :-)

Gash, saknar MiniMänniskan så jag blir fan tokig.
Nu är det ca 3 månader kvar tills jag har en alldelens egen liten människa här hemma. Börjar nästa bli nervöst.
Varmt med mage nu. Blir att jobba som satan för att bli av med alla kilon i vinter. :-S Inte riktigt lika kul kanske..

Ne, ska gå ut och mäta hur stort land jag ska ha. :-)



Kommentarer
Postat av: maaaddde

Söta tjejjer =)

2009-07-02 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0