Snön ryker

Snön ryker fort som tusan från taket. Längtar till imorn och till på tisdag. Imorn kommer min gosis och på tisdag ska vi mysa. Finns inget bättre. Imorn postat Mini´s för tidiga påskägg. :-)
Om morsan hennes har tur får även hon något. ;-)

Hittade en nostalgisak åt Pappsen idag också. Iofs hade BigSis kanske blivit gladare av den, hmmm.. Kanske måste köpa en åt henne också??!! Får se vad hon säger när hon ser den. ;-)

Saknar den där lilla MiniMänniskan som tusan, gosade iofs med henne senast igår, önskar dom bodde närmre så jag kunde springa över och mysa lite när som helst jag ville. :-) Fast då skulle nog BigSis bli less på mig. Men tänk vad ofta du skulle få barnvakt.. ;-)




Jag grillade ju med lunchsällskap i veckan. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaawwww..... Vi tycker oxå ni borde bo närmare oss. Hade varit såååå mysigt!!!!! Jag saknar oxå min lilla prinsessa sjukt mycket. Hoppas verkligen inte hon blir smittad av pappa.

2009-03-29 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0