Sol Och Fint Och Kallt.

Idag är det ännu kallare än det var igår. Solen skiner iofs, men det är massa minusgrader ute och pumparna går för fullt.
I veckan kommer folk och tittar på en av hundarna. Shit, jag har ångest, tänk om dom köper henne. Jag vet att det vore bäst för henne att komma till någon med färre hundar än vad vi har, för hon kan inte hävda sig ihop med våra.
Men det svider i hjärtat iaf, jag valde henne ur en ganska stor kull, hon var den absolut finaste valpen.
Tyvärr presterar hon inte i skogen som vi hade hoppats på. Så det är bättre att hon får komma till någon som inte har lika höga krav som min gubbe.



Marsvinen har nog börjat avsky varann för dom slåss så fort dom får en chans.

Katterna ser jag bara till då och då. Funderar på att ta Mysan till veterinären så dom kan sterilisera henne, hon får ju ungar på löpande band, och det är inte så himlans lätt att sälja dom.

Ne, ska kolla över tvätten lite nu.




Kommentarer
Postat av: Bigsis

Hmmm hur har du fått den bilden?

2009-03-24 @ 08:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0