Nytt rum.

Nu har jag börjat med Rebecca´s nya rum. Det har varit en snickarverkstad förut så det var mycket slit och släp igår. Jag tittade mest på när karlarna bar ut alla möbler.
När dom var klara började jag mitt jobb som igår var att spackla. Gick rättså fort.
Sen nör jag skulle slipa idag så jag att jag hade behövt dubbelt så mycket spackel i alla hål så det var bara att göra om.

Nu har jag iaf slipat, det syns att det är jag och inte gubben som gjort det för jag är inte i närheten lika pedant som han.
:-)  Och fondväggen är målad en gång. Men sen tog färgen slut så vi får vänta till imorn med att måla igen.

Måste ta en tur till stan och inhandla golv nu i veckan. Så om vi orkar och har lust så är rummet klart inom några veckor.
Blir nog att lura pappsen att göra det sista när han kommer hit. :-D
Då ska det iaf bäras möbler. Rebecca och Gisela ska flytta in i sina nya rum och jag och Thomas får äntligen ett kontor.
Ska bli skönt att ha ett ställe till datorn och skrivarn.


Nu händer inte mycket mer idag. Sitter och letar barnmattor, men hittar inga fina tjejiga tycker jag. :-S Hmmm..
Någon som har två STORA mattor som passar i tjejrum?


 Nu är det vilodags en stund. Snart är våran bilkoja klar. Och snart kan vi förhoppningsvis åka iväg med husvagnen. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0