Dagen som gått.

Fick lite vettigt gjort iaf. Fått sprutan nu så armen min är öm.
Haft besök av Suss, Löken & Einar. Mycket trevligt.
Imorn blir det vi plus Jörgen med familj, Suss med familj & Jens. Trevlans!! Blir med andra ord en riktig jägarfest imorn. Och bebis såklart. :-)      Så imorn är det att åka till systemet och bunkra upp med öl, och alkoholfritt till mig & Suss!!!

Ne, om jag ska försöka sova, imorn har jag ett hus i kaos att ta rätt på innan folket kommer.!!!!!!!!!!!

Förövrigt så saknar jag MiniMänniskan & BigSis något så fruktansvärt. :-(

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vaccinerade mig igår jag. Idag har jag feberfrossa och ont i hela kroppen:S Hoppas du slipper nåt sånt!



Hoppas det är bra med er! Jag ska försöka bränna om skivorna till dig när jag är klar med allt adventsstök! Börjar lite smått imorn.:)



Kram på er!

2009-11-27 @ 18:08:12
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0