Denna extrema trötthet....

Helt sanslöst att man kan vara såååååååååååå fruktansvärt trött och ha så ont i huvet.... :-/
Hade velat sova, men har en söt liten prins som inte vill att jag ska göra det..




Tänkt göra om i ena hallen. Målat några ggr med billighetsfärg som lyser igenom fast jag målat 3 ggr... SUCK!!!!
Så nu blir det tapet istället. MEN karln min tvärvägrar göra det och jag har aldrig i hela mitt liv gjort det.
Därför kom jag på den briljanta idén att bjuda hit Paula så vi får umgås och hon får tapetsera åt mig ;-)
(hon är tapetserare). Kan ju inte bli bättre. Inte setts på säkert ett år. :-)

Nu till färgval, vad har man för färg i en mörk hall?


Kommentarer
Postat av: Erika

Usch jobbigt att vara så trött.. du har inte Hb-brist efter förlossningen? Om du förlorade mkt blod efter. Då kan man ju bli så galet trött. Hoppas det blir bättre snart ! Kram

2009-11-03 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0