Hallen.

Äntligen!!!
Blir nytt i hela hallen på en gång. Allt är sen början på 80-talet=SKITFULT!!
Blir en fondvägg med troligtvis svart grundfärg och mönster med blommor.
Sen ljust golv och taket ska bli ljust det med.
SEN kan jag leta hallmöbler. Men lutar åt något från typ jotex, enda fina jag hittat än så länge.
Ikea hittar jag inget alls på.

Jag har också varit och hämtat Min Lilla Prins nya gunga. Den kan gunga, spela musik, snurra ochlite sånt. 
Han verkar tycka att det är rätt okej. Han är fortfarande liiiiite för liten för att uppskatta den tillräckligt. Men det kommer nog det med.

Förslag på vad vi ska lägga för golv i hallen då? Ett ljust, men ska det vara så det ser ut som plankor lr bara helt enfärgat tro?! Hmm.. Mycket att välja mellan ju.

Ne, ska nog fixa middagen nu så jag slipper det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0