Snö!!!

Inatt har snön tydligen inte haft någon hejd på sig själv. Hela tomten är kritvit, det har kommit ca 7-10 cm.
Jag vill inte ha snö nu!!

Igår kom Mats förbi och kollade på våran hall. Och karln min som sa att han inte skulle bry sig ett DUGG i vad jag bestämde mig för att göra åt hallen har helt plötsligt tagit över mitt jobb. Hmmmm... Så nu ska det antagligen rivas lite väggar också. Och läggas nya golv. Hmm.. Men jag kanske får bestämma färg iaf. :-D

Äntligen ska alltså hallen bli fin!!
Taket ska målas ljust. Golvet ska bli ljust både där och i köket. Väggen mellan köket och hallen ska antingen rivas helt eller så ska vi ta upp ett hål så man ser ut i hallen. Vad tror ni om det??
Och väggen mellan hallen och skrubben ska bort den med så man kan hänga kläder och skor där inne!!

Ska bli riktigt skoj det här, Har avskytt den där hallen från första stund!!

Ne, ska framkalla lite foton nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0