Vilar istället.

Hmm.. Insåg att ingen blir gladare för att jag stressad som en galning för att städa tills alla kommer. Särskillt inte Min Lilla Casper. Han vill mysa hela dagarna så jag tänker passa på så länge man får gosa med honom. Lär inte vara i alltför många år som han skriker efter kramar och pussar. ;-)

Ikväll blir det iaf trevligt. Min Prins ska stå vid spisen, vilket han aldrig annars gör. Han tycker det är roligare att bjuda folk på mat, än att laga till sin familj. :-P
Men tur det, för när han lagar maten äter jag så mycket för det blir såååååååååååå himla gott. Så hade han gjort maten varje dag hade jag varit fet som en julgris. :-)

Hur blir man av med dom här sista överflödiga gravid-kilona??? Alla säger att han är ju inte ens 3 månader, men jag vill ha bort dom NU!!! Hatar att dom sitter kvar. Jag vill kunna få på mig mina vanliga kläder, det är väl ingen konstigt?? Det är 3-4 kilon som vägrasr lämna min kropp......



Jag väntar med spänning på att dom nya tapeterna ska komma upp på väggarna, och att det nya golvet kommer på plats. Ska bli så skönt. Men insett att jag lär behöva dammsuga och skura det varje dag eftersom det är vitt. Men måste ha ljust för huset är så mörkt!!!!



Ne, ska vänta på att Casper ska vakna och äta. När det är klart bär det av till dollar för att leta julgardiner till köket, handla chips och massa onyttigheter till jägarna ikväll. :-)


Ska försöka ta lite bilder ikväll så ni får se vilket härligt gäng det blir. Än så länge vi 5, suss, löken, einar, jens, jörgen, sofi, saga och jack!!!  väntar på svar om sussa & jens kommer.


HejHej!!

Kommentarer
Postat av: paulina m

Haha det e tur att inte jag bor kvar hemma då:)

Jag ahde nog fått komma och laga mat och städa åt dig då ;D

Tss närå, saknar er allt! :) <3

2009-11-27 @ 17:26:10
URL: http://pauwis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0