BigSis och MiniMänniskan.

Blir det mongoliska nu lr vid Farsdag??

Just nu lyssnar jag på Jonas Gardells låt, den vi spelade för Pappsen för 3 år sen. :-D Kommer du ihåg det??

Om några dagar ska vi åka söderut. Men innan dess måste jag köpa vinterdäck. Fick precis veta att det kanske blir förbud på dubbdäck. HUR ska man då kunna ta sig fram här är det tänkt???? Det lär bli en jävla massa krockar dagligen då. Mutter!!!!

Nu har vi snö här!! Det ser ut att ha snöat hela natten. Igår gjorde jag första snöbollen för säsongen. Bild kommer senare.

Ska hjälpa tjejerna att röja lite i deras rum eftersom dom ska t sin mamma imorn.

Ne, ska sätta lite fart nu!

HejHej!!


Kommentarer
Postat av: Fian

Jag har redan sett din första snöboll:)

2009-10-04 @ 17:49:59
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Bigsis och minimänniskan =)

Hej. Vi hoppar över mongoliska den här helgen. Pappa tänkte ha nåt litet kalas på fredag plus att han, Julia och Casper ska plantera hans träd han fick av dom. Sen jobbar ju jag hela helgen och då kommer jag inte orka =) Så vi kan väl ta det vid farsdag om ni är här nere nåt?? Eller så kanske vi kan ta det på torsdag kväll om ni kommer hyfsat tidigt? Eller nej vi skiter i mognoliska föresten jag ska MYSA med min prins!!!!!!!!!!!! =) LÄNGTAR

2009-10-05 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0