Återblick.

Håller fullkomligt med dig Ina. Tiden har gått så HIMLA fort.  Har inte hunnit med alls. Och nu är vi utspridda i hela landet tyvärr.

Du söderut, jag norrut, Åse på sitt hörn, Fian på sitt, Karin på sitt, alla på olika platser.

HUR ska vi få till en träff??
Jag har troligtvis ett datum nu som är nästan bestämt iaf att jag och Prinsen kommer att befinna oss där hemma (söderut). Passar vecka 41 för alla??  Någon som kan då?? Vore så kul att träffas allihopa. :-D

Karin? Fian? Ina? Åse? Johanna? Bea? Alla gamla tjejer. :-) MISS YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Bea

Jag är flexibel.. :)

2009-09-17 @ 09:42:04
Postat av: Natalie Ylvén

du kan maila uppgifterna till mej.... antar att du ser min mail med detta meddelande....

2009-09-17 @ 15:11:06
URL: http://familjenylven.bloggproffs.se
Postat av: ina

ja vi är verkligen utspridda! vet inte mitt skolschema för v 41 ännu.. på måndan går det nog inte men än så länge är jag fri resten av den veckan :)

2009-09-18 @ 08:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0