Ett stort tack till:

Natta med sin enorma familj. :-D Både jag och Min LillPrins och Thomas tackar jättemycket för det fina paketet vi fick.            :-)

Och till Bine & Lotta för dom fina sakerna som ni lagt ner så mycket tid på. :-D Dom kommer komma väl till användning i vinter!!



Sådär, nu ligger älgköttet på sin plats i frysen. Himla skönt. Idag blir det nog älg-porterstek. MUMMA!!!

Streck tittat på filmer sista dagarna. Bine kom med en hel kasse så jag skulle ha något att göra eftersom jag leker matbank mest hela dagarna.

Ne, om man skulle ta och gosa lite med den lilla Prinsen nu.


Tack alla som skickat och kommit hit med så fina saker till Min Lilla Prins.

Kommentarer
Postat av: Petra

när ska jag få ge min present då? : /

2009-09-26 @ 09:33:06
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: ina

har ni bestämt namn ännu? :)

2009-09-26 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0