Helgen är slut.

inte gjort ett dyft känns det som... Blir nog en tur med vagnen senare när det inte blåser så mycket.

ska ringa någon dag Petra, :o) har sovit varje dag hittills för att orka nätterna. Men snart har min lilla krabat nog fått till en fungerande dygnsrytm han med..


Emma: okej, då kan jag kanske våga mig på en sådan. :0)
Ang min Lilla Prins så har han inget namn ännu. Vi kan inte bestämma oss för om han ska heta Robert eller Pontus nämnligen. :-S         Men det kommer det med. Hur har du det i umeå då?? :-)

Kommentarer
Postat av: ina

jag röstar på pontus, så himla sött!

2009-09-20 @ 21:29:28
Postat av: Bigsis

Jag röstar oxå på Pontus =) Men Robert har iofs en fin betydelse men Pontus är finare....

2009-09-21 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0