Noll koll på dagarna.

*gääääääääääääääääsp*, sliten som tusan idag. Blev en lång natt. Var tvungen att åka och kolla magen igårkväll. Segt bara att det är 20 mil enkel resa till läkarn. :-/ Och inte är det motorväg heller.
Men allt som bra ut *phuh*  Jättebra personal här dom på BB iaf!! :-)

Idag blir det väldigt lungt. Ska hämta tjejerna på dagis/skola i eftermiddag. Sen hem och ställa mig vid spisen.
Blir schnitzel m pommes och bea-sås idag.

Ska försöka komma ihåg att ta kort på magen senare idag. Har snart gått hela 36 veckor.
Får se om min BM får rätt, hon gissade att jag kommer få före 24/9. Blir spännande att se.
Insett att jag är skitskraj för förlossningen helt plötsligt, har inte ens tänkt på den tidigare, men nu jäklar.
Det kommer ju göra SVINONT!!!!!!!!!!!!!  :-/


Ne, ska kolla posten, sen in i duschen en sväng för snart kommer Lollo på lunch.

HejHej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0