Onsdag.

Rätt okej natt faktiskt. Men känner mig inte pigg i kroppen alls. Nyser och fryser och huttrar.
Ska nog ligga nerbäddad i sängen med LillPrinsen idag. <3

Har iaf varit hurtig och gått ca en timme nu på morgonen. Reppo fick också följa med. Stackarn är helt frustrerad med inte mindre än 3 tikar hemma som löper. :-P Så han får vara inne om dagarna ett tag fram över..


Igår gick stackars Vhilda och blev vargmat :'(
Och dagen innan det tog dom ännu en hund. Jag tycker inte om dom djuren kan jag lova!!!!!!!!

Ne, ska slänga i mig frukosten innan Prinsen vaknar igen och vill äta.
Sen är det godnatt. :-D

Bea & Johanna, jag har inte tagit några bra bilder ännu, är därför det dröjer....


Mini, Moster lääääääängtar efter dig sötnos!!!!!!






Inte så stor hand har min LillaPrins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0