Tiden räcker inte till.

Tiden går så fort. Så fruktansvärt fort.
2 år har gått sen MiniMonstrets pappa gick bort. :-( 

Och BigSis älskling. Men jag är en stolt lillasyster.
Min BigSis har gjort det så sjukt bra!!!    <3

Massa kramar till min BigSis. Tänker på er idag. Pussar & Kramar.



------------------------------------------------------------------------------------

Igår blev mitt gudbarn Hampus 2 år. :-D   Massa grattis till dig lillkillen. :-)

----------------------------------------------------------------------------------------

Idag blir det inte många knop gjorda. Ska hänga tvätt, vika, tvätta ännu mera.
Dammsuga. Städa helt enkelt.
OCH det viktigaste av allt, jag ska gosa med min lilla Prins som snart är hela 8 månader gammal.


Nu ska här städas lite!!


Kommentarer
Postat av: Bigsis

Tack syster för dom fina orden! Dom värmer så sjuuukt mkt!!!! TACK!!!!

2010-04-26 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0