Helg på gång.

Skönt, ska bli mys, kanske lite korvgrillning med barnen och maken denna helg.
Länge sen vi umgicks hela familjen. Är alltid någon som är iväg.
Veckan har bestått av skola, träningar och kompislek för tjejerna.
Jobb för min gubbe.
Mys med Casper, städning, tvättning, annonsering mm för min del.

Kvällen bjuder på mys med trevligt folk, och jaktprat skulle jag tro,,

Bonnie flyttade idag. :-)

Så nu är det bara Blixtra, Bure & Bruno kvar!!


Sommaren är slut verkar det som. Termometern visar på 6-8 grader nu för tiden. Värmen är igång inomhus redan. HUR ska veden räcka hela vintern??

 
:-)  <3
Min pojke blir 1 år om några dagar, helt sanslöst. Och jag blir 25 om några dagar.
Då blir det tårta och kakor. :-)
Undrar om vi ska hemmåt mina trakter nått så vi kan ha 26:års kalas där något snart....


Längtar efter våran "semestervecka" nu.

Ne, ska passa på att läsa lite innan Casper vaknar <3




Bonnie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0