Idiothelgen är slut.

Efter en galen idé (som förövrigt var min gubbes idé) så satte vi oss i bilen med alla ungar & hundar och körde hem till pappsen. En enkel resa på över 50 mil... Helgen flöt väl på rätt okej.
Fram till lördagkväll när jag var iväg en sväng.. Bilen blev skitskum, sladdade som tusan trots jag inte ens körde i 50 km/h...... Stannade, kollade lite. Ena däcket hade låst sig. HELT!!!! GAHHHHH!!!!

Tror fan jag blir tokig på min bil. Nu har det varit inlämnad på reparation nästan 1 ggr/månad detta år. VILKEN SKITBIL VI KÖPTE!!!!!!!!!!!!! Hade SÅ GÄRNA haft en ny bil, tänk om man hade så mkt pengar idag, då hade jag åkt till en bilfirma direkt och beställt exakt en sån bil jag vill ha, och dessutom med 4wd!!! Tänk vilken lyx. :-)

Någon som känner för att sätta in en sisodär 400 000:- på mitt konto?? För någon lott lär jag inte vinna pengar på.
Man blir rätt less när det ska krångla och kosta pengar hela tiden.. Fast iofs, vi kan laga min bil många gånger innan vi är uppe i samma pris som en ny bil kostar..

Ne, ska försöka ta och städa lite. Ser förjäkligt ut just nu. Och Casper gör allt som står i hans makt för att det ska bli ännu stökigare..


Förresten, någon som har bärbar dvd?? Sån man kan ha i bilen,.. Förslag på bra märke?? Pris??




Min grabb börjar bli stor. :-)   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0