Nervös.. :-S

Huuuuva.. Jag som lovade mig själv när Casper var nyfödd att jag ALDRIG NÅNSIN (!!!!!!!!!!!!) skulle utsätta mig för en förlossning igen. MEN, nu sitter jag här med magen i vädret. Har snart gått hela 37 veckor, längre än BM trodde jag skulle göra. Skönt. Men nu är jag mätt på att vara fet, otymplig och trött och ha ont.

Var nervös inför Casper´s förlossning för jag förstog det skulle göra ont mm. Men nu är jag ÄNNU mer nervös när jag redan VET hur fruktansvärt ont det gör att föda barn..

Får se om BM får rätt i att jag får bebis i december eller inte. Ett dygn kvar på detta år. Jag hoppas jag kommer in i januari. Det tror jag att jag gör. Fast, man vet aldrig. Haft massa förvärkar så man vet inte..
Bebben kanske vill ut med en jäkla fart imorn..


Vad ska alla göra imorn då??

Ne, bok-dags nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0