Dagstips tack!

Någon som har någon bra idé på vad jag kan göra idag? Vi håller på och ändrar om lite i vardagsrummet, men kan lär inte få upp en stor soffa för trappen själv, och inte lär jag få ner den som står uppe heller..
Så det var bara att glömma tills karln min kommit hem.
Städa är ingen idé att göra innan vi har möblerat om klart. Hmm.. vad göra dådå??
Ska iaf handla lite mat så man kan variera sig lite. Kanske hälsa på Jennie, det pratade vi ju om.
Har du tid idag Jennie??

Någon som är sugen på tupperware-party???


Thomas döttrar har kommit på att dom vill ha flera syskon. Casper är ju bara en bebis, men det tycker dom inte gör något.. :-P  Så nu låter dom likadant som för ett år sen innan dom visste att Casper låg i min mage..


Nu ska jag passa på att mysa lite med min lilla Prins som sover.  Ne, nu vaknade han, bäst att springa!!

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0