Minusgrader.

Och ännu mera snö.
Har inte hänt mycket sen jag skrev sist.
Gjort lite slingor, och igår kom Elin med Knuten-mat. Gott :-D
Det verkar ha snöat hela natten.


Någon som har ett snabbt internet? Mitt har helt plötsligt blivit världens segaste. Förut kom jag in på sidor på en halv sekund. Nu tar det flera minuter att ladda klart. Störande. Förslag på något bra internet kanske??


Ang dagis:

hur har ni gjort? har ni ett kommunalt? eller kanske dagmamma? eller ett koperativ??
vi har bestämt sen länge vart vi vill ha Casper, men nu har jag kommit på andra tankar. Men vet inte. Alla 3 ställen jag funderar på verkar bra. Vet hur lokalerna ser ut på 1 av dom tre. Ska kolla på lokalerna på ett annat så fort jag får komma dit :-D




Ska krypa ner och mysa med lilla Prins Casper <3


Kanske skulle ha bakat lite bullar ikväll?!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja fast nu var det verkligen längesedan vi sågs. Hur är det med er då?

2010-02-17 @ 22:24:13
URL: http://zabbinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0