Vintern börjar bli lite lång nu.

Dagen har ägnats åt att elda för värme. Jag vet inte hur många vedträn som har åkt in i pannan idag.
Sen har jag myst massor med min lilla prins. <3
Tänk att det kan vara så otroligt mysigt att gosa med en liten vacker bebis <3

I helgen är det yran, funderar starkt på att åka och titta på skoterhoppningen, men min plånbok är inte riktigt på samma våglängd som mig om man säger så.

En kul grej som har hänt är att jag har hittat en gammal brevvän från grundskolan, på nätet. Lite svårt bara när vi pratar olika språk och min engelska inte är särskilt välslipad. Men vi gör oss förstådda iaf. Har ju inte hört från henne på över 10 år, sen hittade jag ett gammalt brev och sökte på namnet och hittade henne. :-D
Ibland är nätet bra!! Eller rättare sagt, facebook duger åt vissa saker. :-)

Ne, om man skulle lägga sig och läsa lite kanske och hoppas att man inte vaknar upp i ett alltför svinkallt hus imorn..


Godnatt godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0