Förändringar..

Mhm.. nu ska antagligen Ossi flytta tbx till sin gamla husse igen. Han hörde av sig och fråga om han fick köpa tbx honom. Han ville igentligen inte sälja honom från första början, men han hade ingetg möjlighet att ha honom kvar tydligen. Men nu ville han ha tillbaka sin ögonsten och vi har inte haft honom så länge att vi fäst oss alltför mycket vid honom.. Så vi får se om han blir hämtad denna vecka eller inte??!!

Har hänt lite annat skit, min älskade Farfar har gått bort. <3 :'(   Farfar skulle fyllt 90 i år. Även fast han var gammal så tror man alltid att ens farfar ska leva för evigt. Men verkligheten kom ikapp även mig.
Jag vill bli som farfar, han klarade sig helt själv enda tills i höstas, och enda hjälpen han haft sen dess är matleverans!!


 
Älskade farfar & min Prins Casper <3



Väntar med spänning på att denna vecka ska gå. För tids nog kommer mitt nintendo wii dimpa ner i brevlådan.
:-D

Ne, ska ta och mysa med min lilla Prins en stund nu.


Kommentarer
Postat av: ina

beklagar sorgen lotta, fy vad hemskt det är när människor går bort omkring en, även om de är gamla :(



ang ditt sms så kan jag säker i slutet av januari, vart o vilka hade du tänkt dig? du får återkomma, jag ska hälsa på pappa snart så jag kan absolut tänka mig att åka till dig då :)

2010-01-11 @ 09:42:06
Postat av: Fia

Hemsk det där med din farfar. Han var en mycket söt och go liten farbror. Så himla mysig liten gubbe!



Jaså, du hittade ditt nintendo wii tillslut. Vardå? Pris?



Kramar till er från mig!

2010-01-11 @ 17:27:57
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0