Min underbara son <3

Snart är han hela 5 månader gammal min lilla krabat. Helt galet vad snabbt tiden har gått!! :-)
Igår & idag verkar vara sovdagar för honom. Ikväll är det tupperware hos Jennie. Jag har lyckats fixa barnvakt åt Thomas 2 döttrar (dom är här för deras mamma är inte hemma & Thomas är iväg på sin jobb-vecka).
Så jag har fixat barnvakt så jag kan åka iväg en stund sen.

Nästa vecka ska jag träffa lite vänner sen gymnasiet. Ska bli riktigt kul. Blir en lugn tillställning eftersom dm flesta av oss har småttingar med.

Hade även velat hälsa på Sabina i Hudik en sväng, länge sen man sågs nu. Hade vart kul att hälsa på Thomas släktingar som också bor där.

Casper har börjat "prata" jättemycket sista veckorna. Han gurglar, låter, skrattar och skriker på sitt egna språk. Hur mysigt som helst. Ikväll kommer han nog prata järnet med Axl & Einar. Sist vi träffade Jennie & Axl blev Casper helt till sig över att det fanns fler som var lika liten som han. :-)


Sen om några veckor är det begravning för farfar. JÄKLA SKIT rent ut sagt. Är inte kompis med tanken på att han dött. :-(


Är det någon som tror på att det finns ett liv efter döden? Och att man kan visa sig?? Casper har sedan han började ha lite mera koll, så kan han fastna med blicken i tex taket och gapskratta, ser ut som han ser någon. :-S
Sa det till Thomas att det kanske är Caspers farmor som visar sig för honom...´
Thomas mamma gick nämnligen bort i cancer i somras, bara några månader innan Casper föddes.

Ne, nu ska jag njuta av min lilla glada grabb. 

TjoHej! :-D




Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

Hej! Sveg, vart ligger det?! mitt minne kan vara kortslutning ibland :)

tack för dem fina orden du skrev till mig. värmer mkt. En ny email finns på det senaste inlägget eller så finns den i informationsrutan ^^

2010-01-21 @ 11:06:33
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: sofi

på hm.se =)

2010-01-21 @ 11:09:23
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Petra

det finns absolut ett liv efter döden, och barn är ju oftast väldigt mottagliga.. : )

2010-01-21 @ 11:52:39
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0