Att en förkylning kan sitta i så länge??

Vi är rossliga, krassliga, nyser, hostar och mår allmänt jävligt. Fortfarande. Casper mår nog bättre än mig verkar det som. Han äter penicilin för fulla muggar. Hoppas på en bättre viktuppgång efter avslutad kur!!

Har börjar med välling, eller, jag & Thomas iaf. Casper håller INTE med oss om att det är en bra idé kan jag lova.
Men till slut inser nog han det lättvindiga i att få matenur en flaska istället för att snutta på mig för då måste han ju anstränga sig. :-)

Plockat, diskat, tvättat & myst. Funderar på att baka något. Skulle vart ut och gått i solen men det säger förkylningen bestämt nej till.....

Hur är det med er då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0