Mina fina pojkar <3

Helt underbart. Har ju glömt att skriva., min prins har krypit ett tag nu. :-D
Han är kvick min lilla pojke när har svischar omkring. <3 <3

Fuderingar som tusan.. Hade velat ha en gård istället för våran pyttelilla tomt.
MEN det finns ingen till salu av dom vi vill ha.. :-(


Den här veckan har bjudit på bra saker.

Imorn blir det att umgås med bästaste Lollo heeeeeeeeeeeela låååååååånga dagen. :-D
Lördag blir det att umgås med toppenbraiga Malin. Matlagning står på schemat!!!
Min lilla prins ska självklart vara med!! :-)

Ne, ska lägga mig och lukta på min lilla fina Casper nu. Bäst att man passar på medans han är liten och vill gosa med mammsen fortfarande. <3


Dagens blomma går till min underbara Lollo. Utan dig hade livet varit riktigt tråkigt. :-)
Ingen kunde vara gladare än jag att ha dig. :-)





Våra vovvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0