Myskväll med Helene. :-)

Det finns en människa som är så jäkla bra och det är Helene!!! Vi ses VÄLDIGT sällan. Men när vi väl gör det så känns det som tiden stått stilla. Suttit och fikat, pratat, uppdaterat oss om vad som har hänt (dvs hon har berättat om allt hon gör, och jag har pratat om hur jag byter blöjor) ;-)

Hur som helst, hon är bara så bra. Alltid lika glad & positiv!! :-) Man får sån energikick av henne. Alltid behövligt.

Annars har jag inte gjort så mkt idag, var en sväng till Sofi och diskuterade massor där med. Varit rktigt social idag. Skönt ibland, trots att jag oftast är som en ensamvarg. Ibland är det skönt att träffa folk.
Imorn får det bli en ensamvarg-dag känner jag. Blir så trött av all foglossning, plus jag var smidig nog att ramla i helgen, vilket inte direkt gjorde höften mindre ond.. :-/
Men nu är det inte såååååå länge kvar tills min lilla Prins blir storebror <3


Ne, ska se om man hittar någon bra julklapp nu..

HejHej!!




Älskad & Saknad Storebror <3 Hjärtat är fortfarande i tusen bitar, trots att det snart är hela 10 år sedan du dog. :'(  Känns som dagen var igår när jag hörde på radion om en olycka och kände direkt att något var fel. Önskar så innerligt att tiden gick att spola tillbaka Niklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0