Tröttmössa..

Japp, det är jag idag igen......  Men det går väl över om en sisådär 30 år när Casper blivit stor och småttingen i magen också. <3         <3
Snön ligger nu iaf. Inte särskillt skönt med massa minusgrader tycker jag. Vintern blir så lång när den envisas med att hålla i sig enda till i maj..

Funderar på att börja baka lite lussebullar och koka knäck ikväll kanske.
Lär passa på medans man har lust. Annars blir det lätt att det glöms bort och så kommer man på det när man väl är sugen på det. Undrar om saffran är lika dyrt i år som förra året?!


Ne, om man skulle ta och vila en stund kanske så man orkar busa järnet med Casper sen <3


Kommentarer
Postat av: Fiiisen

Hej Lotta potta :)



Tack för du skrev om bak. Jag satt just och skrev upp vad jag ska baka till jul. Och Lussebullarna hade jag glömt skriva ;) Jag har läst nånstans att inte saffran skulle va så dyrt i år. Vart jag läst det minns jag inte. Men vet att det skulle va billigare iaf.

2010-11-11 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0