Älgjakt.

Sett älg på älg åka förbi vårat hus den här veckan. MEN ingen från det jaktlaget gubben min tillhör.. :-(
Än så länge har ingen knappt sett till någon älg ens.. Frysen gapar tom efter viltkött så en älg idag hade suttit riktigt fint!! ;-) 



Idag verkar det som jag går från 4 barn till 1. En knodd ska på kalas, en på ridning och en iväg och dona lite.
Helt plötsligt var det bara Casper och jag. Får bli en tur till tippen.

Om ingen behöver lite krukor, högtalare mm????


Tack för kommentarer ang järntabletter.. Barnmorskan tycker jag ska prova, MEN jag tror inte på att sånt funkar, funkar det verkligen om man inte tror på det? Hälsokost affären kanske har något bra??!!

Man blir lite förvirrad, en del säger det funkar huuuuuuur bra som helst, medans andra inte märkt någon skillnad allss.


Ne, om man skulle ta och fixa med lite tvätt kanske, alltid lika roligt......

Vad gör du idag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0