Vilken usel början på dagen.

Hundar, hundar och åter hundar...
Hmmmm...  dagen började kasst och alldelens för tidigt vilket gjorde att mitt humör började på botten redan då.
Sen griniga människor gör ju inte direkt humöret ännu bättre..

Diskuterat annonser med en gubbe som vägrade (påstod att han inte kunde) hjälpa oss, utan det ska bara på ett exakt vis som dom tycker är bra, vilket Thomas & jag inte höll med om, men jaja, får väl se hur den blir när den där gubben förkortat ner den till hälften... Inget problem igentligen, men som sagt, när humöret börjar på botten så blir det inte direkt bättre av en sån besservisser...... *mutter*


Idag blir det med andra ord inget vettigt, somnade nog till en stund på golvet förut.. Inte särskillt bekvämt..

Så där, nu kanske mitt humör kan lätta lite för en stund iaf. Tills nästa problem dyker upp dvs..

Ikväll blir det mysning utan telefoner med min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0