Snöande..

Det har snöat massor idag. Jag som sandade så noga igår, var ingen idé alls ju..
Fixat lite med tvätt idag, plockat lite, sorterat lite papper, dammsugit några ggr som vanligt, och endå syns det knappt.         Myst myst och myyyyyyyst med mina 2 fina småttingar <3 
Vart en sväng till Sveg, sen kom Petra på besök, vi gjorde inte mkt alls. Båda var trötta så vi satt mest tysta. :-)
Skönt det med ibland.

Blev riktigt lyxmat idag, lr inte.. Pommes m korv. Men det fick duga. Jag blev iaf mätt.
Imorn blir det nog alkoholfritt vin & knuten-mat med Cecilie. Myspys!!



Förslag på någon bra bok någon???



Ne, ska fortsätta mysa med mina grabbar.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0