Finbesök & doningar.

Japp.. Ska lätta mitt hjärta för en av dom bästa av alla, Petra:

Tänk vilken enorm tur jag har som har dig som vän. :-)



Sen till andra saker. Har äntligen börjat förvandla vårat gräsliga bord till ett vitt bord. Inväntar telefon som jag skulle få när jag gjorde om abonnemanget. (Hur det nu stavas?!)
Sagt upp hemtelefonen eftersom vi aldríg använder den. Det är bara en utgift på nästan 200:- för att ha den i huset. Inte värt det. Kan faktiskt vara rättså skönt att inte alltid kunna bli nådd.

Vart iväg en sväng med Sabina & mina 2 småttingar.


Funderat en hel del sista året, varför i helskotta finns det så OTROLIGT många oärliga människor?
Vad gör du om du kommit på, märkt & även fått svart på vitt att folk omkring är oärliga??
Jag blir väldigt på min vakt mot sådana personer. För livet är på tok för kort för att ha med sånt att göra.
Förstår inte vitsen i att gå omkring & småljuga för folk om skitgrejer?? Gör du?


Ne, om man skulle sätta fart på dagen. Ibland är det riktigt skönt att skriva av sig. Btw, min lillprins kryper snart. :-)


Kommentarer
Postat av: Petra

Blir glad av de fina orden vännen. Tur att vi har varann! Håller med dig om det här med oärliga människor, sådana ska man inte ödsla någon energi på, utan bara låta dem vara bittra för sig själva istället!



Kram kram!

2011-07-30 @ 19:47:19
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0