Finbesök.

Haft finbesök. :-) Myst som tusan av dom timmarna. Att sitta och prata med en annan "vuxen" än Thomas, det är trevlans!!! Jag & Petra har myst några timmar, Rasmus blev helt förälskad i henne, Casper lite blyg, men det kommer släppa efter denna sommar. :-D

Hoppas på en liten tripp med Petra och mina två små nästa vecka. Måste fundera ut nått bra sätt att bli rik på , men vafan, det löser sig oftast.
Blir kul.!!!



Kommer kanske bild senare, ska kolla om jag får lägga upp bilden först. Eftersom jag själv uppskattar om folk inte lägger in bilder på mig eller mina barn utan att kolla med mig först så har jag börjat bli noga med att fråga folk om detsamma. Vet en del tycker det är löjligt, fast jag kan inte se det larviga i det. Faktiskt.





Ätit brakmiddag idag. Blev grillat med massa tillbehör.

Ne, ska se till att komma i säng tidigt ikväll. Trötter så jag smäller av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0