Ostbågar & småbarn.

Det är iaf en sak som inte hör ihop. :-) Casper var så nöjd över sitt tilltag, att mosa alla ostbågar han fick av sin pappa. Golvet blev gult. Trevlans!! 

Idag blir det inte många knop. Vikt tvätt & hängt tvätt. Diskat, ur med den, och i med ny disk. Underbart med diskmaskin. :-D

Ikväll blir det mysmiddag för gubben & mig. Inte ofta, men ikväll ska fanimej telefonerna stängas av.
Igår blixtrade det och åskade som tusan så då fick man dra ur allt. Skönt :-)


Längtar till om några dagar, då ska jag & mina pojkar äntligen få träffa Emma. 10 år sen vi sågs. Spännande. :-D Mycket har hänt sen dess!!  Flyttning för båda samt 2 barn var har vi fått under den här tiden.


Funderar på vad det ska få bli för dop-tårta till min Lill-Prins, förslag på någon god??


Petra, när får du veta ang boendet???


Måste försöka fixa en klipp-tid också, håret är ett skatbo. :-/ Men jag vill inte bli av med längden igentligen, men måste göra något åt det för som det ser ut nu så är det ett under att jag ens går utanför dörren.

Förslag på frisyr & kanske färg någon??


Ne, ska passa på att vila en stund, för sen blir det myskväll i soffan med mina 3 Pojkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0