Falskt

Tänk så falskt mycket är egentligen här i världen.. Det tråkiga är bara när man märker hur vissa saker står till, då kan det vara lite tråkigt en stund.. Men då får man leta nya fräscha krafter och antingen låtsas om ingenting eller så gör man något åt saken. Usch vad less jag är på falskt just nu känner jag! Petraaaa kom hem så jag kan få en dos av dig och dina idéer :-)

Denna dag börjar segt tror jag, hade helst velat åkt till badhuset men småttingarna är på tok för förkylda så det är inte ett alternativ. Hade även behövt klyva ved men det är för mkt snö för att lyckas förflytta klyven till dit den ska stå.. Om man inte är bodybilder då. Sååå det slutar nog med att jag får köra en snabbstädning och bara mysa med mina pojkar.


Snart är det bilmässa/marknad, någon som ska på den????

Gårkvällen blev trevlig med oväntat besök enda tills man nästan slockna på soffan.

Ne, nu hojtas det på mig från alla håll å kanter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0