Skön soldag.

Vilken sanslöst

 skön dag det har varit idag här. Solen har gassat och vi har bara njutit.
Krattat lite, kluvit lite, myst massor, hoppat lite studsmatta, umgåtts och bara haft det skönt.

Väntar med spänning på svar på sista inlämningsuppgiften jag skickat in så jag kan fortsätta med nästa utan att fundera på hur förra veckans gick. :-)

Känns som det kommer bli en riktigt kul vecka för min fina fina fina Petra är hemma på Svensk mark, vilket jag gillar skarpt!


Ne, ska ta tag i nästa veckas uppgifter så jag kan leta med Petra i veckan istället för att sitta bänkad vid böckerna. :-D




Hur kan tiden ha gått så här fort??










Dom här tre krabaterna föddes ju nyss...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0