Dagen som gått..

Jag brukar inte vara blödig vad gäller djur. I mina ögon är dom just djur och inte människor.
MEN när vi tog bort min katt Mysan, och nu när vi tog bort Furia så fan vad skit jag mått.
Kändes väldigt skumt att helt plötsligt ta fram en matskål mindre när hundarna skulle ha mat..

Kännt mig ordentligt sorgsen idag. MEN jag vet ju att hon led så jag vet att vi gjorde det enda rätta. Men det gör inte det hela bättre känslomässigt. Jag är visst inte så känslokall som man kan tro. Hmm..


Uscha.. och imorn är det begravning för en släkting till gubben min. :-/


MEN jag ska inte bara klaga, det händer roliga saker i mitt liv också.
Jag har en fin familj som jag tycker väldigt mycket om, barnen är en stor ljusglimt i livet. Tänk att man ens levde innan man fick dom?! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0