Feber, NEJ TACK!!!

Vi har INTE tid med feber!!!!  Skit skit skit!!!
Hoppas det är borta imornbitti när liten vaknar. :-/


Känner mig extremt duktig, äntligen en kurs som har specifika svar. Innan har jag läst Psykologi, plus Etik & Livsfrågor. Dom två kurserna innebar mest en massa hjärnskrynkling som inte hade några särskillda svar man kunde svara, utan allt skulle vara luddigt och ännu mer luddigt.

Men nu, äntligen är det en kurs som än så länge har konkreta svar. :-D

För övrigt har det gått riktigt bra hittills, fått VG & Vg+ på allt, känns galet kul eftersom jag på gymnasiet knappt fick godkänt. :-)   Väntar på svar på sista provet nu bara, lättare att koncentrera sig på nuvarande kursen om jag känner mig färdig med den tidigare.


Ne, ska knyta på mig gympaskorna och ut och knata en stund fick jag för mig. Skönt när gubben är hemma så man kan hitta på nått själv :-)



Just ja, varför i helskotta har dom gjort om Blogg.se så man inte hittar nått???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0