Fjutt!!

Undrar vad helgen kommer att bjuda på??
Umgås med bra folk tror jag står högst på listan. God mat. Mysa med min underbart fina make <3
Helt galet vad fort dessa år har gått sen jag träffade honom. Fått två så otroligt underbara barn. Mina ögonstenar <3



Mycket har hänt dom här åren. Fasen vad jag är lyckligt lottad med en sådan familj. :-D

Saknar dock bla Bror min något gruvligt. Ett stort enormt blödande sår som aldrig kommer att läka.
Och det rivs upp varje gång jag ser på tv eller läser en tidning om just unga människor som omkommit.
Tiden har gått skrämmande fort sen han försvann.
Avskyr detta att jag aldrig mer i hela mitt liv kommer få träffa honom, skratta och prata med honom.

Livet är kort, lev det och grubbla inte ner er i skitsaker, livet är viktigare än så.

Kommentarer
Postat av: Petra

ursch, ja det måste vara en känsla som är obeskrivlig. bra sagt där i slutet, att inte grubbla så mycket över småsaker! KRAM!



2012-05-10 @ 22:24:03
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0