Lite bilder från dagarna som gått.




Om man är flera som hjäpls åt med maten så blir det genast mycket roligare:







HUR lyxigt är det inte med lite sol efter dessa jäkla månader med snö och kyla???





Riktigt stolt över mig själv som hade några godisbitar i näven, men helt otroligt nog så la jag tbx dom i skåpet och tog en kiwi som kvällsmys istället. :-D



Tänk om jag kunde vara så nyttig oftare och ta tag i lite motion, då hade jag kanske nångång, i framtiden blivit av med allt gravidfett så envist sitter kvar, plus mina medfödda korvfingrar, HUR blir man av med dom? Har alltid önskat mig smala, kvinnliga fingrar istället för mina korvar :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0