Noll koll.

Fasen vad svårt jag har att hålla koll på pluggningsveckorna eftersom jag kör på halvfart..
Noll koll på vilken vecka jag ska lämna in idag, men hoppas jag ligger två veckor före, jag tror det iaf.
Ska ta tag i sista inlämningsuppgiften ikväll. Hade vart skönt att slippa plugga sen när min Prins visar sitt söta tryne här hemma igen.

Äntligen börjar vågen peka åt det håll jag vill, har t.o.m lyckats gå ner till mindre än giftermålsvikten. :-) Galet skönt!! Måste bara ta tag i träningen lite bättre, fast jag tycker det är skittråkigt att träna..

Förslag någon på HUR man får lite inspiration på att träna???????



Hade velat ha en större tomt, helst en gård. Så gubben och jag kunde ha lite olika djur, och plats för ett lite större växthus. Plats för barnen att leka på utan att vara precis vid vägen.
Drömmarna ska man inte glömma bort att drömma, för tänk vad glad man skule bli om alla slog in. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0