Trippelsuck

Vilken dag det har varit. Härjat och busat med småttingarna och kompisar. Tänkte prova få iväg en uppgift idag också, om jag nu kan lyckas få till den. Huvudet är inte riktigt med mig idag känner jag. Kanske inte så konstigt när man har fullt upp och knappt hinner få i sig mat. Plus man kan tyvärr här i livet inte alltid välja vilka varelser man ska ha med att göra, vissa tar energi utan att ge något tbx, medan en del både ger och tar energi. Men det har jag ju redan skrivit om, så det var ingen nyhet att man inte kan hålla alla lika högt. ;-)

Äntligen har det kommit lite grönt på vissa buskar, underbart!! Hoppas bara att det håller sig i, önskar att lerpölen kunde torka upp nångång så man kunde ha picknick och sånt!!

Ne, dona med annat en stund.

Har en förjäkla fin Karl jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0