Snö och utflykt.

Pojkarna och jag har varit på utflykt några dagar. Mycket trevligt!
 
Idag inhandlades ett fågelbord, dock inte alls ett sånt jag ville ha. :-(
Fanns inte på någon affär.
Men det får duga, tror inte fåglarna bryr sig om vad det är för färg och material på det. :-P
 
Det är iaf första året vi kunnat ha fågelbord och sånt, första året utan katter.
Sjukt! Mitt första levnadsår helt utan katter.. Iaf snart har det ju gått ett år sen Gruff dog. :-(
 
Dagen har även bestått i alvedonsknapring, blir alltid sjuk när jag äter penicillin. Huvet är som en bomb. Skitdrygt!!
Lagat mat, städat och plockat lite tvätt. Man kommer aldrig på noll med tvätten..
 
Ne, dricka lite te och mysa med pojkarna nu. :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0