Kvällströttheten tar kål på mig.

Det är liksom NU jag ska ha enegi, ork och lust till att plugga.
Hade kanske inte suttit fel med ljusterapi?! Någon som provat det?
Är samma krångel varje år, när hösten kommer, då kommer min trötthet som ett paket på posten. Skittrist!!
Jag vill ju ha energi till att umgås med barnen, gubben och vänner.
 
Gubben svischade hem från jobb och med sig tog han en förkylning som DIREKT satte sina klor i mig. Ovanligt?! NEJ!!!!  BLIR TOKIG!!
 
HUR bygger man upp sitt immunförsvar??
 
 
Nej, inser att det inte blir något pluggande idag. Lika bra att sova innan jag sitter upp och sover.
Sötungarna sover ju redan och gubben & Micke pratar jakt :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0