MysPys i höstrusket!!

Hej hopp.
 
Denna dag består av pluggning, fotning (ska ta syskonbild på våra småttingar). Casper har numera tagit sitt första skolfoto, gissa om han var ANINGENS skeptisk till alla parasoll, lampor mm överallt. ;-)
 
Blir bra som julklappar i år. ;-)
 
Ska försöka plugga lite, sen till LasSvegas och fota alla knoddarna, sen ska jag, småttingarna och Beccisen nog och plaska lite i badhuset, eller så blir det att handla inför hennes kalas.
 
Helgen är fullbokad, dubbla kalas, simtävling, jagning mm.
 
HUR hinner folk allt? Ändå är jag mammaledig, men vafasen, dom stunder Casper är hos dagmamman och Rasmus ligger och sover, då lär jag plugga som en gnu, förutom just nu då.

MEN nu ska jag faktiskt slå upp böckerna., gubben min funderade igår på hur tusan jag kunde fått VG på nästan allt hitills eftersom jag aaaaaldrig pluggar i hans ögon, man lär ju vara effektiv dom få stunder jag är själv. ;-)
Eftersom jag kollapsar av trötthet när vi väl fått alla ungar i säng på kvällen.
 
Nej, nu ska jag slå upp boken och plugga lite.
 
Tjipp & Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0