Denna månad...

December som ska vara så mysig, jag tycker mest det är en jäkla stressmånad. Man ska baka, laga mat, städa och bla bla bla. I år har jag struntat i ALLT!! Jag har inte haft någon lust alls. Är rörigt i skallen, jobbar på massa olika ställen, ska plugga, hinna med och orka med familjen och sig själv. Detta har lett till att jag i år skitit i allt pyssel med bakning och sånt., det jag alltid brukar fixa med andra år.
Julklappar är iaf fixade, nästan klart iaf.
Trött som jag vet inte vad, ska bli såååååååå jäkla skönt att bara mysa med min lilla familj bara julen är över. :-)
 
Nej, om man skulle ta och fixa lite med tvätten en stund, sen rensa och börja fundera på middag. Ledig dag idag men den har ägnats åt datorn och pluggningsboken. Men så går det när man inte gör saker när man borde. :-P
 
Helgen har spenderats med en massa bra folk. Försöker få decemberstressen att rinna av mina axlar genom att umgås med såna jag tycker om. Såna jag valt själv att ha i min närhet. :-)
Som pappa säger: energitjuvar ska man skita i. Håller fullkomligt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0