Huvaligen vad trött jag är!!

Helgen har varit så sanslöst jäkla kul. Jag & Issa gick en intensivkurs för teoridelen på jägarexamen. Och det gick så sjukt jävla bra!! Båda fick 70 rätt av 70 frågor på slutprovet. :-D
 
Hur som helst, imorse gick vi upp kl 04.20 och åkte en stund efter så vi kom hem mitt på dagen ungefär.
Så just nu har tröttheten övertaget om mi. Kom hem, packade ur bilen. In med alla saker. Fixa lite käk. Sen elda upp skönare värme i huset, igång med tvätt och disk. Pyssla med hundarna. Killarna har lekt som galningar sen vi kom hem. :-)
 
Ne, imorn är det nya tag. Har ett prov plugga till och en helt ny kurs som redan börjat. Men nu är jag lite mer på hugget, fått jäkligt bra betyg på hela förra kursen. Avslutade förra veckan med intensivkursen och humöret sköt i höjden. :-D All nervositet alla vi kursdeltagare hade igår gick nästan att ta på. Galet. :-D
Gårdagen avslutades med alla kursdeltagare på Grekiska. ÅÅÅÅÅÅ vilken galet jäkla god mat!!!
 
Ne, om man skulle ta och mysa ner sig och vila lite innan ögonen ger upp för dagen. Har massa att stå i innan det är klart för kvällen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0