Halloj!!

Ännu en dag med regn. :-S
Idag är jag extremt sugen på Thaimat.. Hmm. Någon som lagar god sådan, förutom Thaivagnen i Sveg??

Undrar sa flundran vad jag ska göra för lunch idag.. Någon som har något förslag? För jag tar inte bilen t Thaivagnen idag inte...

Inatt har jag drömt att det hade kommit JÄTTEMYCKET snö, och att Malin fått bebis, OCH köpt en dvärgtax som såg ut med Billan, och den prydde hon med någon konstig halskrage.... Hmmmm...

HUR ska jag ta mig till Hampus dop? Thomas jobbar då, och segt köra bil enda dit själv. Hmmm.. får kolla om det finns någon hundvakt så kanske jag kan sova en natt hos Malin...

Hejhej.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Du får ta med någon till dopet om du vill, ifall det är tråkigt att åka ner själv! kram

2008-08-28 @ 18:16:39
URL: http://jenni85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0