Lite tråkigt idag..

Skitväder ute. Borde göra mig klar för ska åka om några timmar.
Blir jag, Bine, Samuel, Kerstin och en släpkärra.

Hur fasen ska jag kunna köra i Östersund medd släpkärra?? Inne i STAN!!!

Har insett en sak.

Jag har ingen jacka!! Någon som har något tips om en fin jacka??
Eller, jag har en jacka, men den köpte jag på högstadiet och då var jag mycket mindre än jag är nu! :-P

ÄNTLIGEN ska jag få träffa den person som vetat mest om mig detta år, den som stöttat mig genom allt som hänt, den som funnits där och frågat dom rätta sakerna. :-D  Kan någon gissa vem denna underbara tjej är?

PAULA!!! :-)  Vi har sagt så länge att vi ska ses, men det har inte blivit av ännu. Men nu till helgen blir det nog.
Taco´s, massa prat och kort. :-D Jag ska visa henne lilla Sveg. Får se nu om det blir av, är iaf preliminärbokat så. :-D

Jag ska kanske leta efter en läskmaskin idag också. Vi fick ju lite pengar i bröllopspresent. :-)

Thomas, jag längtar efter Dig. Hoppas att denna vecka går SNABBT!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0