Lördag.

Ojoj, magen och hela kroppen börjar bli nervig!! :-P
Hade en toppenkväll i torsdags. Skrattade så jag höll på att kissa på mig när jag låg där bak på flaket..
Fick massa fina och roliga saker. :-)

Ni är toppen tjejer!!

Men igår var jag inte speciellt kaxig. ;-) Någon blandade någon dricka åt mig som gjorde mig spysjuk. :-P

Nu sitter jag här i startgroparna för att åka hem till pappsen där min gubbe är. :-)

Imorn ska vi bara göra absolut ingenting. Kanske leta ny mobil åt karln min, då hans är HELT kass, plus den fick sig ett dopp i Gisesjön för några dagar sen..

Ne, ska mata hundarna och göra rent åt dom. Så kommer Lollo och hämtar mig snart och kör mig till Sveg.

Ha det toppen. Om 6 dagar är jag en gift flicka. Sen väntar utlandet för oss i några dagar. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0